( رو گیف کراشم یس !) 

1_ دوس داری چیکار کنی با کسی که خیلی دوسش داری؟ :]

 

ج : اینو خاستی بیا خ بگم 

2_ اگه قرار باشه یه شب بری بیرون کجا رو ترجیح میدی؟ و با چه کسی؟!

 

ج : پارک زیر درخت...کسی ک میخامو نمیگم متاسفانه:|✨

3_ امم.. اگه یه روز یهویی یکی که خیلی وقته ندیدیش و خیلی دوسش داریو ببینی چیکار میکنی؟؟

 

ج : اگر با هم دیگه دوست نیستیم فقط لبخند میزنم و میپرسم خوبی ؟ 

ولی اگر این نباشه بغلش میکنم :)

4_انیمه یا سریال مورد علاقت؟

ج : انیمه خیلیهه ولی یکی عاشقان شیطانی یکی ناروتو یکی صدای خاموش و.....

سریال هم زیاده :|👏

5_تو بیکاری چیکار میکنی؟!

با دوستام حرف میزنم آهنگ گوش میدم میرقصم فن فیک می‌نویسم 

6_ چجوری با فندوم اصلیت آشنا شدی؟!

بمولا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ بار گفتم 😂 با شبکه من و تو 

7_ کیه که تو بیان خیلی دوسش داری؟ :} ( اسم 5 نفرو میت بنویسی)

خیلین باز ولی خوب سانا ، جیوو ، ساکورا ، ترانه :> ، یونا و....

8_ یه جا که دوس داری سفر کنی.. و اولین کاری که بعد از سفرت انجام میدی چیه؟

:|☝️سئول میرم کلی خرید میکنم میام 😂

 

9_ منو توصیف کن :>

کیوتی و خیلی میدوستمت درست مث بچه واقعیم بمولا :)

10_ نم یه سوال از خودم بپرس :|

از اینکه اوماتم خوشحالی ؟

 

منبع: وب دختر کوچولوم ترانه :>

​​​​​