1.چه چیزی باعث میشه بخوای بیشتر غصه بخوری و بری تو فاز دپ؟

حرفایی که مامان بابام بهم میزنن...وقتی دلمو یکی بشکنه...قضاوت بشم...بهم بگن دروغ میگی که دوستمون داری   با اینکه راست گفتم و از دروغ تنفر دارم ! 

 

2.وحشتناک ترین ضربه ای که میتونستی بخوری از کی و کِی بود؟ 

 

 :) همکلاسی هام...بعضی از دوستای مجازی ! 

 

3.تنها باشی و تو تنهاییت خودتو خالی کنی یا بلافاصله با یکی که قابل اعتمادته راجبش حرف بزنی؟ 

 

 من درونگرام...ولی فقط به ۱۰ نفر از دوستام اعتماد دارم پس به اونا میگم :)

 

4.شکست عشقی داشتی؟؟ درموردش بگو .. و اینکه هنوز به طرف فکر میکنی؟

اممم من فقط یه بار عاشق شدم ک هنوز شکستشو نخوردم 😂

 

 

5.غمگین ترین اتفاق زندگیت کِی و کجا بود؟

 

 سیزده بدر سال ۱۳۹۳ وقتی با اکیپمون و مامان باباهامون بیرون بودیم مامان بابای یکی از دوستام تصادف کردن و مردن :) 

وقتی سال ۱۳۹۶ پدر بزرگ مادریم مرد :) 

وقتی کلا بدنیا اومدم :) 

​​​​​

6.این حرفو قبول داری که « بچه های این دوره زمونه خیلی بزرگتر از سنشون حرف میزنن و هیچی از درد و مشکلات نمیدونن و همش لاف میزنن و دنبال جلب توجهن» ؟ چرا؟؟

خیر قبول ندارم چون بزرگا وقتی بزرگ تر میشن درد نوجوانی رو فراموش میکنن و براشون مهم نیست تو دل اون بچه کوفتی داره چی میگذره ؟ چرا باهامون صحبت نمیکنه؟ چرا همیشه یه گوشه نشسته ؟ چرا با ما نمیاد خونه فامیل هوممم؟ شده حرف بزنن با خودشون نچ نشده :) 

 

 

7.آسیب زننده و شکننده ترین اتفاقی که برات تو بیان افتاده؟

 

 ناشناسی ک فقط منو داره قضاوت می‌کنه 

 

8.از نظر خودت آدم دِپی هستی یا نه؟ چرا؟؟ 

:) من خیلی خوشحال بودم..

الان هم نشون میدم هستم و دردمو مخفی میکنم تا بقیه نگران من نشن

 

 

9.آیا انگیزه ای برای زندگی کردن داری؟ چیه؟؟ 

 

 اوهوم :) دارم 

دوستای مجازیمو ببینم و با اکیپمون بریم بیرون! 

دکتر بشم و از شر بدی ها و محدودیت ها خلاص بشم :> 

 

10.ی لیست از آهنگای دِپ ت که وقتی ناراحتی یا حالت خوب نیس گوش میدی و خودتو خالی میکنی؟

 

 Starlight ( من دوستش دارم ارومه دپ نیس ) 

 

​​​​​​Gafur ( عاشقشم :) ول دپ نیس ) 

 

آهنگ ساده نیس سارن 

 

Changes 

 

The Truth Untold 

و آهنگ lonly جاستین بیبر 

 

منبع وب لیزا