ی حرفی داشتم با بعضیا 

همتون اسم منو دیدید دیگ ؟ 

من یویی به انگلیسی نوشتم و بعدش کیوت نوشتم ببر کیوت بیان 

برام مهم نیس بازم ببر بیان داریم یا ن 

برام مهم استیکر هاست ! 

شاید بگید منظورم چیه 

ولی خوب من دقیقا ۱۳ تیر ۳ روز قبل تولدم نشستم فک کردم به اسمم چی اضافه کنم 

یکی کمکم کرد:)

نشستیم استیکر هارو سه ساعت نگاه کردیم ک ببینیم چی به چی میاد 

تا بالاخره اینو ساختیم " ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜"

اون ببرو می‌بینید ؟ اون مهم نیس 

ولی کاپکیک و اون جادوعه و قلب بنفش به ترتیب استیکر های اسم منن:) 

من چند بار دیدم دو سه نفر از اسمم کپی کردن 

چیزی نگفتم ولی حتی اگر جاهاشونو عوض کنید مثلاً آنطوری : 

🐯💜✨🧁، 🐯✨💜🧁

یا هر چی تقلب از اسم منه:) 

لطفا شعور خودتونو نگه دارید ، من چیزی نمیگم چون به شخصیتتون احترام میزارم وگرنه میتونم بیام بگم چرا اینکارو کردی یا هر چی ولی بیکار نیستم 

الان این پستو گذاشتم ک بفهمید من فهمیدم تقلب کردید از اسمم..

این پست فقط ۱ مخاطب داشت:)

خوب ی چیز دیگ..الان شاید بگید چطور ی مخاطب داشت 

چون اون کس باعث شد چند نفر دیگ از اسمم تقلبی کنن :)