Небесные розы, повсюду морозы

گل رز آسمانی، شبنم همه جا دیده میشه

Но я вижу твой взгляд, и это меня уносит

اما وقتی نگاه تورو میبینم نگاهت منو با خودش میبره

Ты прикоснуться дай мне до тебя

لمس میکنی منو، بزار منم لمست کنم

Я больше не могу ждать, милая

دیگه نمی تونم صبر کنم، عزیزم ! 

--- 

کیتنم...می‌خوام دوتا از آرزو هامو بهت بگم..

وقتی دیدمت روز تولد هیجده سالگیت می‌خوام اسمتو روی یه ساختمون بنویسم:)  

دقیقا توی مرکز شهر که همه ببینن..بجز این یه هواپیما میارم و باز میزارم اسمتو کل مردم شهر ببینن 

میخام اینو بنویسم : 

تولدت مبارک کیتن ببری 

دردونه من ، عاشقتم...تا وقتی که جونمو خدا بگیره پیشتم و نمیزارم اون مروارید های خوشکل بریزن :) 

آرزوی دومم اینه ک ببرمت یه کلبه چوبی..

اون موقع بهترین خاطره رو برات می‌سازم :> 

میخام لب ساحل اون موقع باهات برقصم..کولت کنم و کلی بغلت کنم..

بقیشو ک نمت بگم هوم¿ 

تازه اینا چیزی نیس..

کلی کارای دیگه قرار انجام بدیم..میخام عمرمو با خنده تو بگذرونم..

​​​​​​من میخام خوشبختت کنم..میخام وقتایی که ناراحت بودیو فراموش کنی و از نو شروع کنی..هوم¿ خوبه¿ 

میدونی..تو برام از خوشحالی هم بیشتری..از خوشبخت بودن بیشتری..لعنتی فقط دو هفته گذشت چی ساختی ازم¿😂 

وقتی باهات حرف میزنم دلم میخواد ساعت دیگه جلو نره... همینطوری ب ایسته:) 

♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

سارانگه کوچولوی ددی :)💜🫐

هزار بار هم بخوام بگم خسته نمیشم..

به زبون های مختلف هم بگم باز خسته نمیشم..

تو ی استثنایی کیتن ♡︎

00:00 

بزن روش ملکه من:)💜

بابت این آهنگ باید از پاپات هم تشکر کنم..

​​​