تو کیتن کوچولوی منی..

ملکه منی..

دردونه منی..

بیبی منی..

از همه مهم تر ! 

عشق منی :) 

--- 

کیتن ددی چطوره ؟ خوبی کیوتکم؟ 

کیتن امروز واقعا برام قشنگ بود :) 

وقتی دنبالت میدویدم واقعا برام لذت بخش بود..وقتی میگفتی نمت بگیرمت واقعا خندم مینداخت... انگار جدی جدی داشتم دنبالت میدویدم 😂

و من باز با تصوراتم غرق شده بودم :) 

این روزا زیادی تصورت میکنم..

مثلن وقتی کیوت میشی همش قیافتو تصور میکنم..وقتی اخم می‌کنی باز تصورت میکنم :> 

همش فک میکنم ی روز واقعا میتونم ملکمو بغل کنم ؟ :) 

هر روز فک میکنم وقتی پیشت باشم دیگ زندگیم چطوری میشه ؟ مطمئنن خوش بخت ترین آدم جهان میشم :) 

اون موقع دیگ نیاز نیس خنده هات و تموم حالت های عاطفی رو تصور کنم..

می‌دونی..

قطعا خنده هات قشنگ ترین آهنگی ک شنیدم :) ♫︎

 :) قطعا لبخندت قشنگ ترین تصویری ک دیدم 

قطعا صورتت واییی واییی نرم ترین چیزیه ک لمس کردم :) 

اینارو من هر روز بهشون فک میکنم..

هر روز ب اینکه وقتی بغلت کنم چه شکلی میشی فک میکنم 

یا وقتی خجالتی میشی :> 

کیوت ترین موجود جهانی ! 

اینو حاضرم توی کل دنیا بگمش 

ملکه من کیوت ترین موجود جهان :) 

ددی خیلی دوست داره..シ︎

​​​​Love you my queen 

بزن روش ملکه من:)🫐✨