تو برام ی فرشته همه چی تمومی.. 

مثل اینکه جادو داری..

چون منو دیوونه خدت کردی..

تا حالا اینقدر احساس سردرگمی نداشتم..و این برام قشنگم قشنگه 

این حس قشنگو تو برام ب وجود آوردی ! 

-- 

کیتن ببری ♡︎ 

امشب می‌خوام برات یه چیزیو توضیح بدم که امیدوارم خوشت بیاد هانی.. 

 من توی این ۲ هفته و ۳ روز خیلی خشحال بودم 

زندگی با فکر کردن به تو خیلی قشنگه 

یادته دیشب چی گفتم ؟ 

حاضرم کلی زجر و کتک و هر چیزیو تحمل کنم تا به تو برسم ! 

اینو جدی میگم..♡︎

وقتی بهت رسیدم می‌خوام زندگیمو از تو شروع کنم ، با تو شروعش کنم :) 

درسته چند سال عمرم بیهوده گذشته...ول برام قشنگه ملکه قلبم 

شاید بگن من دیوونه شدم یا چی ! 

ول! 

بازم قشنگه چون من دیوونه تو شدم...دیوونه کیتنم...دیوونه ملکم 

ملکه ای که فقط برای منه..فقط برای من کیوته..فقط برای مهربون تر از مهربون میشه :) 

کیتنم

امروز خوب بود ؟ 

غروب..خیلی ترسیدم..ترسیدم از دستت بدم..باورت میشه بغض داشتم..داشتم میمردم از ترس جوری ک زنگ زدم به مامانم ک ایران نیس😂 بش گفتم مامان برای درد قلب چیکار‌کنم ترسید فکر کرد اجیم قلبش درد گرفته ولی گفتم ن من قلبم درد می‌کنه 

بم گف یخ بزارم 

ملکه من..تو-فقط-برای-ببری-هستی 

میخ قانون بزارم ! مث خدت ک گفتی برای کسی آهنگ نخونم و نمیخونم مطمئن باش :) 

خب قانون اول : هر وقت حالت بد بود بم میگی رو این تاکید میکنم ! 

قانون دوم : فقط برای من کیوت میشی :> ک اینو ای نو ک فقط پیش من کیوتی 

فعلا این دوتا کافیه هوم؟💜

:) ℒℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊 

00:00 

امشب آهنگ مورد علاقتو ک دیشب فهمیدم دوسش داریو میزارم برات 

:) این مورد علاقه منم هست 

بزن روش ژولیت من🐯💜✨