نینی کوچولوی من چطوره ؟؟ 

اوه گاد نینی امروز وقتی کیوت شدی خیلی ذوق کردم در حدی که داشتم از ذوق میمیرم واییی خیلی کیوت بود بیش از حد :) 

کیوت ترین کیتنی ک وجود داره تویی نینی من:) 

ددی وقتی خوشحالی و کیوت حرف میزنی خیلی ذوق می‌کنه اونقدر که میخاد تو بغلش لهت کنه😂 

:"> واییی ۳ روز دیگ میریم برای جنسیت نینی دومی ها ن؟؟؟؟ 

۳ تا نینی تو خونه :>>> اوه گاددد مرسییی وییی مرسیی 

یعنی واقعا خوشبخت شدم؟؟؟؟ 

من واقعاً میخام به حرفایی که اپات بهم گفت عمل کنم 

میخام به هیچی جز خودمون اهمیت ندم ملکه من :) 

هر بیشتر و بیشتر عاشقت میشم..

هر روز بیشتر و بیشتر میخامت..

هر روز بیشتر و بیشتر نیاز دارم به دوست داشتنت..

هر روز بیشتر محتاج بغلت میشم..

هر روز بیشتر میخام شکمتو ببوسم و به ویار کردن کیوتت فکر کنم..

هیچ وقت کسی اینطوری ذهنمو مشغول نکرده بود..

تو ملکه منی ! 

یه کسی که جادو داره..

چون من جادو شدم:] 

من دیوونه شدم..! 

تو منو دیوونه خودت کرد..! چطور تونستی..؟

:) ۱ هفته دیگ میشه ۱ ماه که باهمیم..

۱ ماه ک عاشقانه میپرستمت..

۱ ماه ک یه نینی کوچولو کیوت شده زندگی یویی..

تو منو تغییر دادی..

:) امروز وقتی فهمیدم رفتنم مهم بود برات..

بغضم گرفت:) هیچ وقت رفتنم برای کسی اینقدر مهم نبود..

​​​​​​:) نینی کوچولو..بدون ددی یویی همیشه منتظرت میمونه.‌.و بالاخره این شیشه جدایی رو می‌شکنه..! 

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧シ︎❥︎

بزن روش نینی من:)💜🧁✨

 

​​​​