کیتن کوچولوی مننننن *^* 

خوبی قندعسل؟ امروز خیلی خسته شدی میدونم درسا زیاده اونم چون تازه اومدی راهنمایی دیگه یکم سخت تره برات ولی عادت میکنی دلربای من 

زرنگی مگ ن؟ 

کیتن امروز بحث اینکه کوچولویی خیلی جالب بود 😂 

ولی من واقعا میشینم مدرک جم میکنم :) 

وقتی جم شد..و بهت ثابت کردم دیگه حق نداری بگی کوچولو نیستی =]]]] 

کیتن امروز میخام ۲ تا آرزوی دیگه بگم.. 

همیشه به این فکر میکنم ک تماشا کردن ماه و ستاره ها با تو چه شکلیه؟ 

قشنگه مطمئنم.. اونم وقتی ک باد به موهات میخوره 

مطمئنم شکل فرشته ها میشی :» 

فرشته ای ک فقط برای من میدرخشه :»💜 

میخام حتما تجربه کنم اینو :﴾ 

چون خودم عاشق ماه و ستارم..

تو ماه کوچولوی روشن زندگی منی 🧁🐯

آروزی دومم اینکه ک باهات برم گلخونه و گل های رنگی رنگی بخریم 

می‌خوام توی گلخونه اینقدر بغلت‌کنم و بوست کنم ک دوباره غر بزنی •-• 

میبینی !؟ غر زدنت برام خیلی کیوته :) 

همیشه به این فکر میکنم خنده ات چقدر می‌تونه قشنگ باشه ؟ 

مطمئنم قشنگترین چیزیه ک دیدم:) 

مثل آفتاب روشنه..

مثل ماه دیدنی..

​​​​​​و مهم تر از این..! 

دوست داشتنی :)) 

همه چیتو دوست دارم تک تک چیزایی ک ب تو ربط داره قشنگه و برای منه ♡︎ 

دوست دارم کیتن کوچولوی من :)💜 

 

بزن روش کیتن من🐯🧁 

 

ببخشید اگر عکس یا فیلم نمیزارم این باکس بیان باز ریده:|