نینی کوچولوی مننننن شبت بخیر کیوت ددی 

خوبی ؟؟؟ 

ملکه کوچولوی من ، امروز یکم حصله سر بر بود چون خیلی کم حرف زدیم :( 

وای من اصن نتونستم درسمو کامل بخونم 

​​​​​​😂😂همش نشسته بودم کتاب روان شناس بچه رو میخوندم ک ثابت کنم کوچولویی 

با اینکه یادم بود ولی میخاستم درست باشه نشسته خوندم دو سه صفحه 😂😂😂

وقتی گفتی قانع شدی..ی حس خاص ولی قشنگ پیدا شده بود برام 

تو فقط کوچولوی من !:) 

نینی کوچولوی من:) 

ملکه کوچولوی من:) 

تو ماه کوچولوی روشن منی:) 

ی اعتراف کوچیک..

 

هر شب راس ساعت ۱۲ شب دعا میکنم دیگ دل‌درد نداشته باشی :) 

درد داشتنت باعث میشه از خودم متنفر باشم ک نیستم شکم پنبه ای سفیدتو بمالم ک خوب بشه..

:) ول وقتی دیدمت همه اینارو جبران میکنم قول میدم 

قول میدم هر کاری ک تنها بودم و انجام دادمو باهم انجام بدی ^^ 

یعنی چقدر میتونیم جلوی ذوقمونو بگیریم ؟؟؟ 

سوال همیشگیمه..

مطمئنم هیچی..هیچی نمیتونه جلوی مارو بگیره ؛) 

خیلی دوست دارم..

اونقدر ک میخام به هر شکل ممکن بگم عاشقتم دوست دارم میمیرم برات 🐯🧁💜

شبت بخیر هانی زندگیم:)

بزن روش کوچولوی یویی💜🧁