تو کوچولوی ریز منی 

فرشته کوچولویی ک همیشه میدرخشه 

تو همه حال زیباس..و کیوت :) 

در همه حال کاری می‌کنی بخوام همش گازت بگیرم و بوست کنم 

اونقدر منم حریص می‌کنی که دوست دارم بیام پیشت و بدزدمت بیارمت پیش خودم 🙂😂

اینو جدی میگم کیتن من :)😂 

ملکه کوچولوی من..

امروز وقتی رفتیم برای جنسیت توله ها همش دعا میکردم دوقلو باشن و تو خوشحال تر از حد معمول بشی 

وقتی فهمیدم توله هامون دوقلو ان 

فقط منتظر جیغت بودم ، خیلی کیوت شده بودی همش مظلوم نگام میکردی و میخواستم تو مکان عمومی هم گازت بگیرم و بوست کنم 

یودا و پیشببرمون:) 

به زندگیمون خوش اومدید قشنگای اپا 🍓✨ 

اپا یویی خیلی دوستتون داره از تموم وجودش:)) 

کیتن.‌.

یعنی ی روز میشه بچه خودمونو داشته باشیم ؟ از پوست و خون ؟ 

قطعا میشه :) حاضرم همه کارکنم تا تو خوشحال باشی و لبخند نورانیتو بم هدیه بدی ..

هر شب وقتی پست میزارم..

از تموم وجودم حواسمو ب نوشته هام میدم تا قشنگ باشه 

و وقتی میخونی کلی استرس میگیرم چون حس میکنم به اندازه کافی مثل تو بی نقص نیس..

واقعا همینطوره ن؟! 

:) ولی امیدوارم دوسش داشته باشی..چون تو زندگی مشترک هر روز و هر موقع ممکنه ذوق زده ات کنم =] 

عاشقتم کیتن یویی..🍓✨💜

بزن روش مامانی کیوت:)💜

​​​​​​

​​​​​​