:) هانی من چطوری ؟ 

خوبی قشنگ ددی ؟ 

گاد هانی امروز وقتی تب داشتم همش نگران بودم اتفاقی بیوفته.‌.

قبل از اینکه بچه ها بهم بگن چیکار کنم داشتم از استرس میمردم 😂

ولی واقعا ازشون ممنونم :) 

کمکم کردن تبم بیاد پایین..

کیتن امشب می‌خوام دوتا آرزوی دیگه بگم..

اولی اینه ک وقتی پیشت باشم راس ساعت ۱۲ شب 

ببرمت جایی ک آتیش بازی باشه و تا ساعت ۱۲ و ۱ دقیقه فقط بوست کنم..

۱ دقیقه تموم :) 

قطعا تک تک شب ها با داشتن تن کوچولوت تو بغلم قشنگه..

با حرفات قشنگه 

با همه چیت:) وجودت فقط کافیه ک دنیا برام قشنگتر از هر موقع بشه..

دومین آرزوم اینه ک روز ولنتاین هر دقیقشو کاری کنم از ذوق جیغ بکشی 

:﴾ ذوق کردنتو دوست دارم خیلیییییی 

اون روز اینقدر می‌خوام ذوق کنی که از شدت ذوق کردنت لبخندام هر دقیقه عمیق تر و عمیق تر بشه..

دوست دارم ؛) 

خیلییییی زیاد 

اونقدر که حاضرم برای پیشت بودن کل دنیا رو بدوم :) 

00:00 

💜 

بزن روش ماهک من:>💜