Вернись ко мне ты моя Лали-Лали

پیش خودم برگرد لالی (lali) من (خوشگل من) 

Неземная Лали-Лали

خوشگل غریبه

Мы же с тобою вместе летали

ما با همدیگه پرواز کردیم 

Сутками ночами пропадали

ما تمام شب رو گم شده بودیم

Ты же моя Лали-Лали

تو خوشگل منی

Неземная Лали-Лали

خوشگل غریبه

Мы с тобой преграды не знали

ما مشکل یا مانعی نمیدیدیم

Мы две стороны одной медали

ما دو طرف یک سکه بودیم 

​​​​​....

:) منو تو تا آخر عمرمون ی طرف سکه میمونیم مگ ن؟ 

کیتن امروز خیلی برام خسته کننده بود حتی شروعش 

ولی وقتی بم پیام دادی :) 

کاملا برعکس این موضوع صدق کرد..

صبح خیلی خسته بودم جوری ک نمیخاستم اصن بلند بشم 

ول..وقتی راس ۱۰ و ۲ دقیقه پیام دادی 

مثل چی پریدم جواب بدم ، یهو به خودم اومدم و گفتم..

یویی مگ ت خسته نبودی و بی حوصله چطوری یهویی اینقدر دستپاچه شدی ؟؟؟ 

همون موقع بود ک فهمیدم..

من هر موقع ک خسته باشم تو منو شاد تر از حد معمول میکنی:) 

اونقدر خوشحال ک هیچیو جز خودمون نمی‌خوام حس کنم ♡︎❥︎ 

کیتن..

خیلی دوست دارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلییییییی 

​​​​​​

​​​​​​گاد امروز نمیخاستم امشب آرزو بگماا ولی نمیشهههه میخواستم فردا ۴ تا با هم بگم ولی دلم نمیاد ک  

روزی که ببینمت 

ی راست می‌خوام ببرمت یه پلی ک خودم با گل درستش کرده باشم 

یه بادکنک بزرگ که قلب بنفش رنگ هم سفارش میدم که اسم کیتنمو درست کرده باشن:) 

عاشق اسمتم..

خیلیییی دوسش دارم :) 

 

دومین آرزوم اینه ک بتونم ببرمت فرانسه :) 

توی برج ایفل جلوی همه لباتو میبوسم :) 

همن اونجا فرانسه اس..

:) موقعی ک میبرمت هر ثانیه عمرمو میخام فقط به خودم و خودت فکر کنم 

به یودا :) 

حتی اسم کاپلمون قشنگه:) 

یودا..💜

:) عاشقتم..

love you 💜 

بزن روش هانی زندگیم:)💜

 

​​​​​

​​​​