​​​​​​

تو فرشته ای هستی که زندگیمو روشن کرد..

تو دختری هستی که هر کاری می‌کنی..هر چی میگی برام مثل چی قشنگه:) 

کیتن تو همیشه هر وقت اینو میدی (🥺 ) 

سرمو توی بالشت میبرم و جیغ میکشم 

جوری ک مامانم میاد میگه وا چته ؟🚶🏻‍♀️ 

منم میگم هیچییی برید بیروننننن😂😂

:) میدونی..

من وقتی بت فکر میکنم یه لبخندی میزنم که هر کس ببینه میگه دیوونه شده 

ولی نمیدونه ی دختر کوچولوی کیوت اینکارو با یویی کرده :"> 

امروز واقعا قشنگ بود..موقع امتحان ادبیات واقعا آرومم کردی..

با شوق امتحان دادم تا بتونم زودتر ببینمت=) 

وقتی تموم کردم یه جوری فرستادم ک معلم گفت هنوز وقت هست چک کن بش گفتم نیاز ندارم😂 

:)) کیتن من همیشه فکر میکنم اتاقمون چه شکلی میشه..

اتاق توله ها چطوری میشه :)) 

:)) به خیلی از چیزای دیگه هم فکر میکنم 

ولی..

از همشون مهم تر اینه ک با همیم :)💜 

تا آخرین روزی ک عمر قراره بکنم ترکت نمیکنم..🙂

پرامیس:)

عاشقتم ملکه من 💜🧁

بزن روش دردونه:)🧁