تو خورشید درخشان منی 

ماه کوچولوی شب های منی 

دنیای کیوت منی 

خنده های پی در پی منی 

تو امید زندگی منی 

همه چیز من..

تویی ! 

.....

شب و روز میان و من فقط به تو فکر میکنم :) 

به آینده..

به حسودی کردن های کیوتت..

به حرص خوردن هات که خیلی کیوتن«: 

همه چیزت یه طور خاصی برای من زیباس! 

زیبا..ن..

ی چیز فراتر زیبایی و قشنگی هستی تو :) 

تنها کسی که منو به یه آدم دیوونه تبدیل کرد تویی:) 

هر روز خدا فقط به اینکه چه می‌کنی چی میخوری چی پوشیدی سردته گرمته و...

فکر میکنم.

به اینکه چطوری از الماس کوچولوی تو سینت محافظت کنم :) 

مطمئن باش بهترین شکل ازش محافظت میکنم و نمیزارم کسی اذیتش کنه 

هر کی اذیتش کردو زنده نمیزارم..!

کیتن من..

امشب فقط یه آرزو می‌خوام بهت بگم :» 

چون فردا برات یه سوپرایز دارم (: 

یعنی چقدر ذوق می‌کنی ؟ میدونم الان اینو میخونی میگی عههه ددی بگو یکم از سوپرایزتو ول نمیتونم بگم هانی 😂 

ارزوم اینه ک هر سال روز تولدت یه نشونه میدم بت..

بعد از ۳ سال که از عروسیمون گذشت..یه سوپرایز بزرگ بهت میدم که تک تک خاطرات ۳ سال توشه..

:) نمیگم چیه نینی 

خیلی دوست دارم ملکه برفی من:) لقب جدیده..دوسش داری ؟ 

عاشقتم..💜

خوب کامنت هارو باز میزارم..درخواست میرای بانی 🙂😂

بزن روش ملکه برفی یویی:)💜

 

​​​​​