تو کسی هستی ک قلب منو کامل کرد..

کسی ک لبخندو ب من هدیه میده..

کسی ک واقعا بیشتر هر کسی بش نیاز دارم:)

کیتن برای یک ماهگیمون بی صبرانه منتظرم") 

شاید حالم زیاد اوکی نیس ول بدون ک همیشه برای تو حاضرم خوب باشم:) 

حاضرم همه چیزمو بدم که پیشت بیام 

حاضرم بمیرم ول 

ی روز پیشت باشم :) 

بغلتو حس کنم:) 

تنتو حس کنم..

همیشه نیاز دارم به بودنت..

ول کاری جز تحمل کردن ندارم:)

اما این مجازی بودنو کاری میکنم ک برامون خاطره بشه و وقتی پیش هم اومدیم بش بخندیم..

باورت میشه اینو دارم مینویسم قلبم تیر می‌کشه ؟ 

بغضم گرفته..

میدونی ک چمه..:)

فقط می‌خوام از خدا ک حال تموم عزیزام خوب بشه 

مآه کوچولو 

خیلی برای ۴ سال دیگ عجله دارم 

خیلیییی زیاد 

همیشه میگم این خوابه ، بیدار میشم پیش کیتنم

ول..این خواب تا کی طولانی میشه ؟ 

خیلی طولانی شده لاو! ¡) 

اینقدر طولانی ک باعث میشه بخوام جیغ بکشم و بگم ببریدم پیش عشق کوچولوم..

اما نمیشه ») 

خیلی دوست دارم..

ماه کوچولوی یویی هیچ وقت نباید بد باشه 

هیچ وقت ! 

بزن روش ملکه برفی :)💜

 

 

 

​​​​​​