شب ها سپری میشن و من همیشه به تو فکر میکنم..به اینکه تا چقدر میتونم وقتی دیدمت خودمو کنترل کنم¿¡ 

تا چقدر میتونم اشک هامو نگه دارم ¿¡ :) 

من همیشه وقتی ۱۲ نمیتونم پست بزارم گریه میکنم..!

کیتن تعجب اوره (: 

چون من کسی بودم ک رنگ اشکو خیلی وقت بود نمی‌دید..

از وقتی اومدی و وارد قلبم شدی همه چیزم تغییر کرد..

قبلن به وضعم شبا پوزخند میزنم..

الان فقط به تو فکر میکنم..

به فردا..

به پس فردا..

به هفته بعد :) 

بعد ماه و سال هایی ک میاد (: 

ما همه چیزو با هم تجربه می‌کنیم..

تک تک کارایی ک تنها میکردیم و میکردی..

تک تک کارایی ک با دوستام انجام دادم (: 

و وقتی ببینمت..

درست مثل فیلم بغلت میکنم..

شآید ساعت ها فقط گریه کنم فقط ساعت ها بخوام بغلم باشی:) 

می‌خوام فقط ساعت ها بگم عاشقتم عاشقتم عاشقتم :) 

​​​​​​فقط ساعت ها می‌خوام ببوسمت..:)

نمی‌دونم اون موقع که حسی میتونم داشته باشم..ولی مطمئنم خیلی خوشحالم (: 

یویی اون موقع خوشحالیش کامل میشه! 

:) دوست دارم..

راستی ! 

میدونستی چند روز دیگه ۱ ماهگیمونه ؟:) 

می‌خوام اون شب یه چیز دیگه بهت هدیه بدم..

💜 عاشقتم کیتن یویی:) 

بزن روش پشمک بنفش من:)💜