مامانی من چطوره ؟ :› 

می‌خوام ازت تشکر کنم..

​​​​​​(: ممنون که با اون شدت درد بازم توله هامو سالم بدنیا آوردی..

این سوک و مین هو اپا..

:) تا آخر عمرم عاشقتونم..

کیتن..من امروز خیلی خوشحال بودم 

واقعا احساس خوشبختی کردم(:

​​​​​​نمیدونی چقدر خوشحالم 

نمیدونی چقدر دلم میخاد الان پیشت باشم و نوازشت کنم تا دردت آروم بشه:) 

از تموم وجود و نفسی که میکشم عاشقتم 

قسم میخورم هیچ وقت ناراحتت نمیکنم 

قسم میخورم هیچ وقت ترکت نمیکنم 

قسم میخورم تا آخر عمرم عاشقت میمونم :) 

چیزی به یک ماهگیمون نمونده..

:) می‌خوام اونشب چیزی ک خوشت اومدو بت بدم..

:» یعنی خوشت میاد؟؟

نمی‌دونم جدا ولی بدون..

۱ ماهگی ک هیچه 

(: من هزار سال اگر عمر کنم..هزار سالشو جشن میگیریم 

تا ابد ! 

با هم ادامه میدیم ! 

بچه های واقعیمونو بزرگ میکنیم..

بعد با هم از دنیا میریم..

اونجا هم باز باهمیم..

:) مرگ هم جدامون نمیکنه 

عاشقتم ملکه من !💜 

​​​​​