بزرگترین شیپر کاپل یودا منم=)

اصن منم ک باعث به وجود اومدن یودا شد=|

بریم چن تا سم ببینیم

نیشخند شیطانی*

خب حالا جریان چیه؟

ایشون همسر یویی خان هستن

میونگ دختر منه

و یویی داداشم

خلاصه ک قبلا یویی عموی میونگ بود 

بعد من هرچی میگفتم

بی دلیل رو عموش دقت کنید رو عموشششش!

غیرتی میشد🚶🏻‍♂️

خلاصه من از همون موقع فهمیدم دادر اخمخ من کراش زده رو عموی جذابش بقول خدش:/

ول بش نگفتم

ارادت خاصی داشت از اول رو عمو یویی جذابش:||||||||||||||||

میونگ خانوم شما اینا رو مث اینکه از یاد بردی هومممم؟=)))

پدصگگگگگگگگگگگ ب شوهرتتتت گفتیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا منو گاو کن=)))

بیخدا بششش گفتییییییی!؟!؟!؟!!؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!

عمو ها؟=)

و منی ک نمد چ بگم🚶🏻‍♂️

خدایی ضایع بودی میونگ اپا=)

جحررررررر خدا اینجا من بهشون در حد پیشنهاد داده بودم ک با هم باشن جر

خاعکککککک

اینجا ام هنون روز تاریخی که بزور مال هم کردمشون=))))))

و کردمش=)

یودا ایز فاکینگ ریل=)))))))))))))

خا حالا شوخی رو بزاریم کنار

اشک شوق برادرانه و پدرانه ریختن*

یک ماهگیتون مبارک

لاوتون پایدار

فسیل شین ب پا هم الهی🚶🏻‍♂️