قلب من¿! 

خورشید روشنم¿! 

دو دقیقه خسته نمیشم از فکر کردن بت..دو دقیقه هم نمیتونم از فکرم بیرونت کنم..

از خدا ممنونم ک ی پیشی کوچولو با لپ هایی مثل فندق..لبخندی به گرمی خورشید..لبایی ب سرخی تشمک بم داد:) 

خیلی عاشقتم..

حسودی کردنات.. ناز اومدنت..همه چیت قشنگه برام 

تنها چیزی ک میخام اینه! 

همیشه بخندی:) 

خوشحال باشی:) 

چون هیچ چیز بهتر این نیس ک بدونم حالت خوبه و میخندی و لبخند میزنی ! 

پیشی کوچولو برای اینکه ببینمت ذوق دارم بدجور..

امروز فهمیدم ک من نسبت به تو چقدر غیرتی میشم وقتی ببینم یکی داره زر میزنه راجبت..حتی چند نفر گفتن خشم یوییو دیدیم😔😂 اما نمیدونن این خنثی ترین خشمم بود:) 

اینو بدون هر کی بخاد راجبمون هر چی بگ از حرفش پشیمونش میکنم:) 

حتی بدتر امروزش میکنم..

هیچکس حق نداره به پیشی من چیزی بگه :) 

بدین وسیله..من کیم یویی قسم میخورم تا آخر عمرم هر کس بهت چیزی گفت پاره ش کنم:) 

 

شبت ابنباتی پیشی کوشولو 💜🧁

​​​​​