میونگ من?¡

دیشب نشد برات پست بزارم..ای نو میگی اشکال نداره اما خیلی ناراحت شده بودم..

کل دیشب فقط و فقط تو جلو چشام بودی:)

همش فکر میکردم الان خوابی ؟ چقدر نگرانی..

وقتی صبح اومدم دیدم ن..واقعا وضع خراب بود و نگران بودی بدجور:)

بهت گفتم ک آسمون بدون تو چیزی نیس..

الآنم بهت میگم..

که گل بدون برگ چیز نیس :) 

بدون ساقه چیزی نیس :)

تا ساقه نباشه...گل سر پا نمی‌مونه ! 

ساقه اس که گل سر پا نگه میداره..

وگرنه گل ی روز پژمرده میشه..ی روز میمیره..

اما وقتی ساقه باشه..گل سر پا میمونه و میجنگه تا زندگی کنه..

زندگی یویی بدون میونگ ک سر پا نگهش میداره سیاهه:)

بدون میونگ همه باید با یویی دوم روبه رو بشن..

زندگی من با تو قشنگ..با تو زیبا میشه...

مثل دفتر نقاشی ک سفیده و با مداد رنگی قشنگ میشه و رنگی رنگی میشه 

با تموم وجودم میگم دوست دارم..حتی با تک تک کارام ثابتش میکنم..

عاشقتم..

خیلی زیاد:) شبت بخیر کیتن من !💜