کیوت لاو ینی چی¿!

کیوت لاو یعنی ی پیشی که خیلی دلبری می‌کنه و با هر کار..با هر حرف باعث میشه ببری قلبش به آتیش کشیده بشه..

باعث میشه لبخند عمیق بزنه و کلی قربون صدقه اش بره:)

باعث میشه هر شب سر ساعت 12 چه باشه چه نباشه آرزو کنه پیش کیوت لاوش باشه..!

آرزو کنه همیشه حال توله ش خوب باشه و دلدردش خوب بشه:)

وقتایی که میبینم دلت درد می‌کنه اینقدر نگران میشم ک فقط محو حرفاتم..

نا خدا گاه به خودم میام و میبینم..

چشمام پر اشک شده..

این اشک هارو دوست دارم..چون تو باعث میشی گریه کنم..این برام شیرینه که دلیلش تو باشی!..

هر چیزی ک به تو ربط داره برام شیرینه..

حتی شیرین تر از ابنباب..شکلات یا هر چی 

میونگ من..عشق کوچولوم..

تو با بودنت باعث میشی من از هر روزی خوشحال تر باشم..

بیشتر احساس خوشبختی کنم..

:) تو باعث میشی بفهمم واقعا کی هستم..

تموم حرفایی که میزنی برام قشنگه..زندگی بدون تو یعنی چی ¿! هیچ..سیاهی..خستگی پوچی..

مرسی ک منو از این خستگی در آوردی :] 

خیلی دوست دارم فرشته کوچولوم ♡︎ 

 𝑴𝒚 𝒄𝒖𝒕𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 # 

 𝒀𝒖𝒅𝒂 #

​​​​​​

​​​​​​