بستنی صورتیم..

داداش سارا..

خیلی یهویی میصت شدم..و یاد تابستونی ک با هم داشتیم افتادم:) 

این بهترین تابستونی بود ک تجربه کرده بودم..

من زندگیمو مدیون توعم..

یونو قبل از یودا چ اتفاقی افتاده بود برام..قرار بود دیگ یویی نباشه..

اما اگر تو کنارم نبودی..تو آرومم نمی‌کردی و بم یودا رو نمی‌دادی..

:) دیگ تایگر یویی نبود..

همیشه تو بغلت گذاشتی اشک بریزم ولی کاری نکنم..

همیشه بودی..

شاید خیلیا ندونن سارا چه آدمی 

اما میخام بگم که چه قلب مهربونی داری :] 

تو مهربون و بهترین کسی هستی ک تو زندگیمه:)

شاید بعضی اوقات فکر کنی دوست ندارم..اما بدون خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنی دوست دارم 

خیلی وقتا حسودی میکنی ک از چند نفر پیشت حرف میزنم :» 

اما حسودی کردنت برام قشنگ و کیوته 😂

اذیت کردنت و کرم ریزی سرت خیلی باحالهه😂😂

اما بگم ک فقط من تایگر نارنجیتم-.- یکی دیک اومد گفت ببرم باس بگی نووو فقط ی ببر نارنجی دارم -.- حواست باشه «:

اما بازم میگم 

:) مرسی ک همیشه کنارمی...و کمکم میکنی 

دوست دارم جونگ کوکی من  :› 

# بستی فاکر •-• 

 

​​​​​​

​​​​​​