3 ماه شد ن؟..

هی لیتل..یادت میاد چطور شروع شد؟ 

انگار همین دیروز بود ک اپات می‌گفت ریل بشید ریل بشید..جر 

با وجود اینکه ی کراش خیلی کوچیک بودم روت..ول خیلی پا فشاری کردم ک نشه..

تو یک هفته رو کردی 5 روز ! 

3 ماهه ک آسمون من یه ستاره بیشتر نداره!!

اونم فقط مین میونگه :) 

هیچ چیز نمیتونه جلوی عاشق بودن منو بگیره..می‌دونی..

واقعا از خدا ممنونم ک تورو دارم :)

تموم چیزی ک دارم جاص ی چیزه ها ..

اونم فقط تویی :)

هوم درسته..کیم یویی بدون تو هیچی نیس..

آره من بدون تو نمیتونی..وقتی نیستی من دوباره میشم همون مغروری ک همه ازش دوری میکنن.. 

با اومدنت اون باغ تاریک بدون چراغ و با گلای پژمرده رو نورانی کردی..

اون قلب ضربه دیده رو ترمیم کردی..

اون کاغذ مچاله شده رو باز کردی و ازش مراقب کردی..

تو ی فرشته بی بالی..

از خدا ممنونم بابت اینکه این فرشته رو ب من داد :) 

من توی این 3 ماه واقعا خوشحالم..

شاید خیلی از نظر همه چی اذیت بشم یونو دیگ..

ول با بودن اون قلی مهربون و تک تک لبخند های از سر ذوقت..

میتونم خوشحال باشم..اون لبخندا به من زندگی دوباره رو میده:) 

من با تک تک ذوقات زندگی میکنم... با تک تک لجبازی های کیوتت..با تک تک اون کیوت بودن:)

خودت می‌دونی چقدر عاشقتم !💜

3 ماهگیمون مبارک دایناموند من 💜!